Qui som?

TxE, Associació Esportiva Tots per l’esquí som una associació que va néixer la temporada 2012/2013. El fet de compartir la mateixa filosofia esportiva ens va portar a crear un projecte en comú. Vam creure en ell des del principi i a poc a poc hem anat creixent, tot formant esportistes en tots els seus àmbits. Vam començar amb nens de tecnificació però vam ampliar la franja d’edat als més menuts per ensenyar-los la nostra filosofia des de petits. Formem esquiadors apassionats de la neu i de la muntanya, i joves que a poc a poc van ampliant la seva motxilla de recursos per ser dels millors. Des dels més petits als més grans, tots teniu lloc dins del nostre club, doncs ja fa uns anys hem implementat les classes d’adults, perquè pugueu gaudir d’aquest esport de neu en família i seguir la pista als vostres fills.

OBJECTIUS

L’objectiu principal és educar i ensenyar l’esquí alpí combinant sempre la seguretat amb la tècnica i la diversió.

Treballem el companyerisme i el sentiment de grup, on els grans ajuden als més petits, formant així una gran família on poder recolzar-se i passar-s’ho d’allò més bé.

Busquem la motivació dia a dia, que l’esquí sigui una diversió per sobre de tot i els alumnes millorin el seu nivell progressivament. I fer així que l’esquí sigui la seva passió.

Busquem la polivalència de l’alumne en aquest esport d’hivern, la seva adaptació sigui quina sigui la pista, el tipus de neu i a la meteorologia, gaudint-ne sempre al màxim.

Per sobre de tot, respectem la natura i l’estimem, sabent que és aquest el medi en que practiquem el nostre esport preferit, l’esquí. La cuidem, no l’embrutem i intentem treure`n el major benefici possible.

En definitiva, cerquem l’equilibri entre la competició i el lleure, per ajudar a formar bones persones i bons esportistes, mitjançant l’activitat física en el medi natural.

Aprofitant l’oferta de SkiPallars per beneficiar-nos de tres estacions en un sol forfait, Espot, Port-Ainé i Tavascan; nosaltres esquiem tant en les pistes homologades d’Espot com en la comoditat i els fora pistes de Port-Ainé, i també tenim la possibilitat de gaudir de la preciosa estació de Tavascan.